Jeg håber med dette initiativ at kunne samle en række personlige historier fra "det virkelige liv" om, hvordan det føles at stå uden arbejde eller at være i risiko for det - OG samtidig være genstand for den aktuelle hadefulde retorik i den offentlige debat om mennesker udenfor arbejdsmarkedet.

Fordi vores stemme er fraværende - eller hånes - i debatten!

OBS! Se også Laila Ammitsbøls indlæg på sin blog om emnet - KLIK HER


tirsdag den 10. april 2012

Mailsvar: Emne: Sv: Indspark til reformarbejdet

Dette er Ulla Tørnæs' svar på min mail Emne: Indspark til reformarbejdet , som jeg sendte 11. marts 2012:

Sent: Monday, March 26, 2012 1:57 PM

Kære Vibeke

Tak for din henvendelse.

Jeg modtager hver dag mange henvendelser fra borgere. Jeg læser alle mine henvendelser igennem og jeg værdsætter højt, at få tilsendt henvendelser, som giver mig indspark til den politiske debat. Det er dog desværre ikke altid, at jeg kan nå at besvare alle henvendelserne personligt, men jeg læser dem alle igennem og anvender dem i mit politiske arbejde, eksempelvis når jeg deltager i forhandlinger, som Venstres arbejdsmarkedsordfører, om førtidspension og fleksjob i Beskæftigelsesministeriet. 

Jeg vil opfordre dig til at kontakte Beskæftigelsesministeriet, for svar på dine spørgsmål. Du kan skrive til Beskæftigelsesministeriet på bm@bm.dk.

Med venlig hilsen
Ulla Tørnæs, MF (V)

3 kommentarer:

stress1971 sagde ...

Det er jo flot!! Et direkte spørgsmål om hvad hun mener, besvares med "Henvend dig til Beskæftigelsesministeriet"?! Sidder nærmest og krummer tæer over sådan et ikke-svar!

Vibeke C sagde ...

Præcis hvad jeg tænkte....hurra for borgerrepræsentation!

Anonym sagde ...

Typisk Politikker svar, - eller mangel på samme.
Nu ved jeg hvorfor jeg lider af Politikker-lede, - de er sku blevet for magelige, - 4 år ved roret, - og deres alderdom er forgyldt.

Hvor herre bevar Danmark....